یکی از بدهی‌های فدراسیون فوتبال کشورمان بدهی مالیاتی کارلوس کی‌روش بود که در نهایت این مبلغ با گذشت سه سال پرداخت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد صد پرونده بدهی باشگاه‌های ایرانی در AFC بسته شده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد صد پرونده بدهی باشگاه‌های ایرانی در AFC بسته شده است.
مدیر کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال از تایید نهایی فیفا برای پرداخت بدهی ویلموتس خبر داد.
مدیر بین الملل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی درباره تسویه حساب با مارک ویلموتس بر پایان وظایف مربوط به این فدراسیون در این باره تاکید کرد.
صنعت نفت آبادان در انتظار تعیین و تکلیف دو پرونده انضباطی در فدراسیون فوتبال است.
فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو، پروسه اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را آغاز کرد.
وزارت ورزش پیگیر پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال شده که در کمیته اخلاق در دست بررسی است؛ پرونده‌ای که ظاهرا ابعاد تازه‌تری پیدا کرده و شامل ارکان اصلی‌تر فدراسیون هم می‌شود.
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بررسی پرونده بازی جنجالی ایران و لبنان با لطف رئیس فیفا تعویق افتاده است.
پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات اردوی تیم ملی در کشور اتریش در کمیته اخلاق در حال بررسی است و فشار‌ها برای مختومه شدن این پرونده فعلا بی نتیجه مانده است!
پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات اردوی تیم ملی در کشور اتریش در کمیته اخلاق در حال بررسی است و فشارها برای مختومه شدن این پرونده فعلا بی نتیجه مانده است!
با شکایت یک باشگاه پرتغالی، پرونده جدیدی برای ایران در فدراسیون جهانی فوتبال باز شده است.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص دو پرونده اعلام کرد.
رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید عضو جنجالی هیئت رئیسه فدراسیون مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.
از ابتدا هم معلوم‌ بود سیاست مورد نظر فدراسیون برای تیم ملی، سخت به نتیجه می‌رسد.
احسان اصولی سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پرونده اسکوچیچ و تیم ملی به طور کامل بسته شد و هیچ مشکلی از ناحیه قرارداد سرمربیگری او با تیم ملی ایران وجود نخواهد داشت.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
راستینه عضو فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید: چماق تعلیق فیفا و ای.اف.سی، چماق افراد سودجویی است که به واسطه آن ، تلاش می‌کنند خودشان را به فوتبال ایران تحمیل کنند یا در راس آن قرار بگیرند.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای اعاده حیثیت درباره پرونده ویلموتس از دولت آمریکا و رئیس جمهور سابق این کشور شکایت کرده‌اند.
اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای پرونده «مارک ویلموتس» که منتهی به پرداخت غرامت از سوی ایران شد، از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شکایت کردند.
با وجود اعلام رای پرونده مارک ویلموتس از سوی دادگاه کاس، ماجراهای این سرمربی بلژیکی برای فوتبال ایران تمام نشده است.
صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل صدور حکم پرونده استفاده غیرقانونی از یک مدیر بازنشسته و مسائل دیگر تایید نشد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال برای تایید نهایی نامزدهای انتخابات شهریورماه منتظر اعلام رسمی نهادهای قضایی درباره پرونده آنها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ